Ott van a könyvelőirodád, ahol akarod.

A távmunka a könyvelők világában már a pandémia előtt sem volt tabu, sőt, a helytől független munkavállalást számos helyen ösztönözték. Most már nem az a kérdés, hogy érdemes-e távmunkában végezni a könyvelést, hanem az, hogy hogyan tesszük mindezt. Egy biztos: a technológia rohamos fejlődésével 2020-ban már nem az aktatáska és az íróasztalfiók a legbiztonságosabb megoldás az érzékeny adatok tárolására.

HOME OFFICE VAGY IRODA?

Ott van a könyvelőirodád, ahol akarod.

A távmunka a könyvelők világában már a pandémia előtt sem volt tabu, sőt, a helytől független munkavállalást számos helyen ösztönözték. Most már nem az a kérdés, hogy érdemes-e távmunkában végezni a könyvelést, hanem az, hogy hogyan tesszük mindezt. Egy biztos: a technológia rohamos fejlődésével 2020-ban már nem az aktatáska és az íróasztalfiók a legbiztonságosabb megoldás az érzékeny adatok tárolására.

HOME OFFICE VAGY IRODA?

HOME OFFICE VS IRODA

A home office előnye, hogy támogatja a munka-magánélet rugalmas egyensúlyát.

Az irodai környezet ugyanakkor kulcsfontosságú a kollégák társas kapcsolatainak életben tartására.

HOME OFFICE VS IRODA

A home office előnye, hogy támogatja a munka-magánélet rugalmas egyensúlyát.

Az irodai környezet ugyanakkor kulcsfontosságú a kollégák társas kapcsolatainak életben tartására.

AKKOR MI A MEGOLDÁS?

A HIBRID IRODA!

Felméréseink alapján a vezetők többsége úgy gondolja, egyfajta hibrid (iroda + home office) munkarendszer biztosítja majd a szervezet megfelelő hatékonyságát, rugalmasságát, gyors alkalmazkodókészségét napjaink változó környezetében.

MI AZ A HIBRID IRODA?

Attól, hogy a cég egy része otthonról dolgozik, a másik fele az irodából, az üzleti célok nem változnak: a feladatokat el kell végezni és eredményeket kell elérni.

AKKOR MI A MEGOLDÁS?

A HIBRID IRODA!

Felméréseink alapján a vezetők többsége úgy gondolja, egyfajta hibrid (iroda + home office) munkarendszer biztosítja majd a szervezet megfelelő hatékonyságát, rugalmasságát, gyors alkalmazkodókészségét napjaink változó környezetében.

MI AZ A HIBRID IRODA?

Attól, hogy a cég egy része otthonról dolgozik, a másik fele az irodából, az üzleti célok nem változnak: a feladatokat el kell végezni és eredményeket kell elérni.

A hibrid iroda egy olyan megoldás, ami összeköti az irodában lévő munkatársakat a távolról dolgozókkal és az ügyfelekkel.

HIBRID IRODÁT AKAROK

A hibrid iroda egy olyan megoldás, ami összeköti az irodában lévő munkatársakat a távolról dolgozókkal és az ügyfelekkel.

HIBRID IRODÁT AKAROK

Kritikus, hogy az újfajta munkarendszert megfelelően előkészítsük, mert ha átgondolatlanul, szakértő támogatás nélkül, csak úgy ad-hoc próbálunk „túllenni” rajta, visszafordíthatatlan károkat okozhatunk a vállalkozásnak.

A HIBRID MUNKAVÉGZÉS

A hibrid munkavégzés akkor lesz hatékony, ha a következő alapfeltételek teljesülnek:

Kultúra

Támogató, emberközpontú szervezeti kultúra

Technológia

Felhő alapú technológia és megfelelő informatikai eszközpark

Eszközök

Az új csoportmunka- és kommunikációs eszközök hatékony használata

A HIBRID MUNKAVÉGZÉS

A hibrid munkavégzés akkor lesz hatékony, ha a következő alapfeltételek teljesülnek:

Kultúra

Támogató, emberközpontú szervezeti kultúra

Technológia

Felhő alapú technológia és megfelelő informatikai eszközpark

Eszközök

Az új csoportmunka- és kommunikációs eszközök hatékony használata

Cégednél valamelyik feltétel még nem,
vagy csak részben teljesült?

Semmi gond! Azért hoztuk létre ezt az oldalt, hogy segítsünk felkészülni a jövő kihívásaira. Minél előbb térsz át a hibrid munkavégzésre, annál nagyobb lesz a versenyelőnyöd a konkurenciáddal szemben!

Készen állsz? Akkor kezdjük!

HOGYAN LEHETEK HATÉKONYABB VEZETŐ?

Cégednél valamelyik feltétel még nem,
vagy csak részben teljesült?

Semmi gond! Azért hoztuk létre ezt az oldalt, hogy segítsünk felkészülni a jövő kihívásaira. Minél előbb térsz át a hibrid munkavégzésre, annál nagyobb lesz a versenyelőnyöd a konkurenciáddal szemben!

Készen állsz? Akkor kezdjük!

HOGYAN LEHETEK HATÉKONYABB VEZETŐ?

MENEDZSMENT & HR

MENEDZSMENT & HR

Az ember a legértékesebb erőforrásod

Hibrid körülmények között is akkor lehet sikeres a könyvelőirodád, ha a kollégákra és az ügyfelekre legalább akkora figyelmet fordítasz, mint a technológiára.

Az ember a legértékesebb erőforrásod

Hibrid körülmények között is akkor lehet sikeres a könyvelőirodád, ha a kollégákra és az ügyfelekre legalább akkora figyelmet fordítasz, mint a technológiára.

HOGYAN LEHET HATÉKONYABB CSAPATOM?

Olvasd el kapcsolódó cikkeinket!

Olvasd el kapcsolódó cikkeinket!

Legyél a céged motorja!

Töltsd le az INGYENES ebook-ot!

Legyél a céged motorja!

Töltsd le az INGYENES ebook-ot!

A digitális könyvelő 13+1 kedvenc alkalmazása

A digitális könyvelő 13+1 kedvenc alkalmazása

Korlátok nélküli kommunikáció? Átlátható feladatkezelés? Hacker-biztos adatvédelem? Naprakész riportok mobilon is?

Igen, létezik, és Te is imádni fogod!

Korlátok nélküli kommunikáció? Átlátható feladatkezelés? Hacker-biztos adatvédelem? Naprakész riportok mobilon is?

Igen, létezik, és Te is imádni fogod!

CSOPORTMUNKA & KOMMUNIKÁCIÓ

CSOPORTMUNKA & KOMMUNIKÁCIÓ

Legyetek kapcsolatban,
bárhol is vagytok

A felhőalapú szolgáltatásoknál nem kell előzetes díjat fizetni a szoftverekért, hanem elég felhasználóként regisztrálni például a Microsoft 365-be vagy más online könyvelési programba. Ezek a szolgáltatások tartózkodási helytől függetlenül, bárhonnan, bármikor elérhetők, azaz csökkenthető az irodabérlet vagy a dokumentumtárolás költségei is.

Legyetek kapcsolatban, bárhol is vagytok

A felhőalapú szolgáltatásoknál nem kell előzetes díjat fizetni a szoftverekért, hanem elég felhasználóként regisztrálni például a Microsoft 365-be vagy más online könyvelési programba. Ezek a szolgáltatások tartózkodási helytől függetlenül, bárhonnan, bármikor elérhetők, azaz csökkenthető az irodabérlet vagy a dokumentumtárolás költségei is.

HOGYAN LEHETNEK BIZTONSÁGBAN ÜZLETI ADATAIM?

Olvasd el kapcsolódó cikkeinket!

Olvasd el kapcsolódó cikkeinket!

Javítsd ügyfeleiddel a kapcsolattartást!

Töltsd le az INGYENES útmutatónkat!

Javítsd ügyfeleiddel a kapcsolattartást!

Töltsd le az INGYENES ebook-ot!

[ TEAMS GYORSTALPALÓ ]

Hogyan tudsz hatékonyabban kommunikálni ügyfeleiddel hibrid rendszerben?

Hogyan tudsz hatékonyabban kommunikálni ügyfeleiddel hibrid rendszerben?

A Microsoft Teams napjaink egyik legdinamikusabban fejlődő alkalmazása, szinte hetente jönnek ki újabb funkciók.

Kerülj képbe Te is a kiemelt Teams szolgáltatásokkal.

A Microsoft Teams napjaink egyik legdinamikusabban fejlődő alkalmazása, szinte hetente jönnek ki újabb funkciók.

Kerülj képbe Te is a kiemelt Teams szolgáltatásokkal.

Piacvezető csoportmunka-megoldások könyvelőknek!

A jelenlegi kaotikus időszak napi szinten új helyzet elé állíthatja az eddig éveken, évtizedeken át megszokott ritmus szerint dolgozó munkahelyi közösségeket.

Mik a jellemző problémák?

Nincsenek kávé melletti eszmecserék

Lassú az információáramlás, megnő a válaszidő

Nem férnek hozzá a kollégák a munkájukhoz szükséges dokumentumokhoz

A telefonos és e-mailes feladatkiosztás követhetetlen

Mi a megoldás?

A Microsoft 365 (korábbi nevén Office 365) egy felhőalapú, havidíjas irodai programcsomag, amellyel bárhonnan hozzáférhetsz a munkádhoz szükséges dokumentumokhoz, és hatékonyabbá teszi a cégen belüli együttműködést.

  • A jól megszokott Office programokat (Word, Excel…) számítógépről, laptopról és mobilról is könnyedén eléred

  • A levelezési szolgáltatásban felhasználónként 50 GB méretű postafiók áll rendelkezésre

  • A OneDrive minden munkavállalónak 1 TB méretű személyes, felhőalapú tárhelyet nyújt, amely bárhonnan elérhető, és könnyedén oszthatsz meg dokumentumokat a szervezeten belüli és kívüli felhasználókkal.

  • A távmunka sztárja, a Teams is a csomag része, benne a közkedvelt kommunikációs- és csoportmunka-funkciókkal

  • Ezen kívül grafikai/vizuális/átlátható feladatkezelőt, a weboldaladba ágyazható időpontfoglalót, szabadságnyilvántartó-rendszert és sok egyéb szolgáltatást élvezhetsz egyetlen csomag részeként a Microsoft 365-ben.

Piacvezető csoportmunka-megoldások könyvelőknek!

A jelenlegi kaotikus időszak napi szinten új helyzet elé állíthatja az eddig éveken, évtizedeken át megszokott ritmus szerint dolgozó munkahelyi közösségeket.

Mik a jellemző problémák?

Nincsenek kávé melletti eszmecserék

Lassú az információáramlás, megnő a válaszidő

Nem férnek hozzá a kollégák a munkájukhoz szükséges dokumentumokhoz

A telefonos és e-mailes feladatkiosztás követhetetlen

Mi a megoldás?

A Microsoft 365 (korábbi nevén Office 365) egy felhőalapú, havidíjas irodai programcsomag, amellyel bárhonnan hozzáférhetsz a munkádhoz szükséges dokumentumokhoz, és hatékonyabbá teszi a cégen belüli együttműködést.

  • A jól megszokott Office programokat (Word, Excel…) számítógépről, laptopról és mobilról is könnyedén eléred

  • A levelezési szolgáltatásban felhasználónként 50 GB méretű postafiók áll rendelkezésre

  • A OneDrive minden munkavállalónak 1 TB méretű személyes, felhőalapú tárhelyet nyújt, amely bárhonnan elérhető, és könnyedén oszthatsz meg dokumentumokat a szervezeten belüli és kívüli felhasználókkal.

  • A távmunka sztárja, a Teams is a csomag része, benne a közkedvelt kommunikációs- és csoportmunka-funkciókkal

  • Ezen kívül grafikai/vizuális/átlátható feladatkezelőt, a weboldaladba ágyazható időpontfoglalót, szabadságnyilvántartó-rendszert és sok egyéb szolgáltatást élvezhetsz egyetlen csomag részeként a Microsoft 365-ben.

És ez még csak a kezdet!

Ha november 30-ig előfizetsz bármelyik Microsoft 365 üzleti csomagra, akkor most ezeket is megkapod:

30 napos ingyenes próbaidőszak*

*legfeljebb 25 felhasználóig

Ajándék
konzultáció

Technikai támogatás az induláshoz

Online felhasználói oktatás

BESZÉLJÜNK RÓLA

És ez még csak a kezdet!

Ha november 30-ig előfizetsz bármelyik Microsoft 365 üzleti csomagra, akkor most ezeket is megkapod:

30 napos ingyenes próbaidőszak*

*legfeljebb 25 felhasználóig

Ajándék konzultáció

Technikai támogatás az induláshoz

Online felhasználói oktatás

BESZÉLJÜNK RÓLA

ADAT & BIZTONSÁG

ADAT & BIZTONSÁG

A megváltozott munkakörnyezet többszörösére növelte a kibertámadásokat

A könyvelőirodák legértékesebb erőforrása az ügyfeleik bizalma: ha megfelelően véded az érzékeny adatokat, biztos lehetsz abban, hogy emiatt ezt a tőkét sosem veszíted el.

A megváltozott munkakörnyezet többszörösére növelte a kibertámadásokat

A könyvelőirodák legértékesebb erőforrása az ügyfeleik bizalma: ha megfelelően véded az érzékeny adatokat, biztos lehetsz abban, hogy emiatt ezt a tőkét sosem veszíted el.

Olvasd el kapcsolódó cikkeinket!

Olvasd el kapcsolódó cikkeinket!

Védd meg ügyfeleidet a milliós károktól!

Iratkozz fel az INGYENES e-mail kurzusunkra!

Védd meg ügyfeleidet a milliós károktól!

Iratkozz fel az INGYENES e-mail kurzusunkra!

Hogyan számolhatsz le könyvelőirodád láthatatlan ellenségeivel?

Árnyékinformatika e-mail kurzus

Hogyan számolhatsz le könyvelőirodád láthatatlan ellenségeivel?

Árnyékinformatika e-mail kurzus

Ha azt hiszed, egy alkalmazottad 3-4 szoftvert használ a munkájához, egy nagyságrenddel tévedsz. Vagy többet. Nincs olyan cég, ahol ne vetülne árnyék az IT-infrastruktúrára.

Mi a shadow IT? Milyen veszélyeket hordoz céged számára? Hogyan kezelheted?

Egy 10 fős cég 17 millió Ft-ot kockáztat megfelelő adatbiztonság nélkül.
Iratkozz fel e-mail kurzusunkra és csökkentsd az üzleti kockázatodat!

Ha azt hiszed, egy alkalmazottad 3-4 szoftvert használ a munkájához, egy nagyságrenddel tévedsz. Vagy többet. Nincs olyan cég, ahol ne vetülne árnyék az IT-infrastruktúrára.

Mi a shadow IT? Milyen veszélyeket hordoz céged számára? Hogyan kezelheted?

Egy 10 fős cég 17 millió Ft-ot kockáztat megfelelő adatbiztonság nélkül.
Iratkozz fel e-mail kurzusunkra és csökkentsd az üzleti kockázatodat!

Ismerd meg fejlett adatbiztonsági megoldásainkat!

A munka világa megváltozott, jelenleg egy hibrid megoldás körvonalazódik, félig otthoni és félig irodai munkavégzés. Ez a helyzet számtalan kérdést és megoldandó feladatot teremt, amelyek közé az adatvagyon védelme is beletartozik. A kontrollált és védett adatvagyon egy könyvelő számára a legfontosabb értékek között van.

Melyek a jellemző biztonsági problémák?

Biztosítani kell az adatok a bizalmasságát, a sértetlenségét és a hozzáférhetőségét is egyidőben.

Információk és adatok osztályozása, és ennek megfelelő hozzáférések meghatározása.

Nincs biztonsági mentés az otthoni gépeken

Érzékeny ügyféladatok vándorolnak egyik eszközről a másikra, ami komoly GDPR bírsággal is járhat

Mi a megoldás?

Jó hír, hogy a Microsoft irodai csomagjához hasonlóan már végpontvédelmet és egyéb adatbiztonsági megoldásokat is igénybe vehetünk szolgáltatás alapon, havidíjas konstrukcióban.

  • A Panda Security EDR szolgáltatása bizonyítottan magasfokú védelmet nyújt a zsarolóvírus-támadások ellen, emellett egyszerűen menedzselhető rendszerüzemeltetési megoldásokat kínál kis- és közepes vállalkozásoknak.
  • Az Acronis Cyber Cloud fejlett adatvédelemmel ellátott felhőalapú mentési és vészhelyreállítási szolgáltatás. Számtalan platformot tudunk menteni nem csak felhős, de akár helyszíni kiszolgálókra is, katonai szintű titkosítással.

Ismerd meg fejlett adatbiztonsági megoldásainkat!

A munka világa megváltozott, jelenleg egy hibrid megoldás körvonalazódik, félig otthoni és félig irodai munkavégzés. Ez a helyzet számtalan kérdést és megoldandó feladatot teremt, amelyek közé az adatvagyon védelme is beletartozik. A kontrollált és védett adatvagyon egy könyvelő számára a legfontosabb értékek között van.

Melyek a jellemző biztonsági problémák?

Biztosítani kell az adatok a bizalmasságát, a sértetlenségét és a hozzáférhetőségét is egyidőben.

Információk és adatok osztályozása, és ennek megfelelő hozzáférések meghatározása.

Nincs biztonsági mentés az otthoni gépeken

Érzékeny ügyféladatok vándorolnak egyik eszközről a másikra, ami komoly GDPR bírsággal is járhat

Mi a megoldás?

Jó hír, hogy a Microsoft irodai csomagjához hasonlóan már végpontvédelmet és egyéb adatbiztonsági megoldásokat is igénybe vehetünk szolgáltatás alapon, havidíjas konstrukcióban.

  • A Panda Security EDR szolgáltatása bizonyítottan magasfokú védelmet nyújt a zsarolóvírus-támadások ellen, emellett egyszerűen menedzselhető rendszerüzemeltetési megoldásokat kínál kis- és közepes vállalkozásoknak.
  • Az Acronis Cyber Cloud fejlett adatvédelemmel ellátott felhőalapú mentési és vészhelyreállítási szolgáltatás. Számtalan platformot tudunk menteni nem csak felhős, de akár helyszíni kiszolgálókra is, katonai szintű titkosítással.

Most arra gondolhatsz, hogy van már beépített vírusirtód, az nem elég?
Illetve mi alapján válassz a sok megoldás közül?

Ebben is segítünk!

Ingyenesen felmérjük rendszereid és adataid védelmi szintjét!

KÉREM AZ INGYENES FELMÉRÉST

Most arra gondolhatsz, hogy van már beépített vírusirtód, az nem elég?
Illetve mi alapján válassz a sok megoldás közül?

Ebben is segítünk!

Ingyenesen felmérjük rendszereid és adataid védelmi szintjét!

KÉREM A FELMÉRÉST

IRODAI ESZKÖZÖK & MEGOLDÁSOK

IRODAI ESZKÖZÖK & MEGOLDÁSOK

Élményszerű együttműködés, exkluzív környezetben

A hibrid működés egyik alapkérdése: kiszolgálja az irodánk a távmunkával keletkezett belső és külső igényeket? A zavartalan kommunikációhoz, a hatékony együttműködéshez az emberi és szoftveres oldal mellett digitális irodai eszközökkel is fel kell vérteznünk vállalkozásunkat.

Olvasd el kapcsolódó cikkünket!

Itt az ideje, hogy új szintre emeld az irodai kommunikációt

Egyszerűség – mindenekelőtt

Professzionális videokonferencia – Egyszerű üzemeltetni és egyszerű használni, miközben teljes körű funkcionalitást biztosít. Mindegy, hogy egyetlen vagy akár több száz iroda, a Sinaptive segítségével azonnal hadrendbe állíthatóak a rendszerek, mindezt minimális kábelezéssel.

Teljesítmény, ami gyönyörködtet

A kisebb irodák és tárgyalók felszerelése egyedi kihívásokkal jár, és mi segítünk ezeket zökkenőmentesen megoldani. A kamerának elég okosnak kell lennie ahhoz, hogy mindig csak a jelen lévőket mutassa a teremben. A mikrofonoknak intelligens módon ki kell tudni szűrni a zavaró háttérzajokat, miközben a beszéd mindvégig érthető marad. A megoldásainkkal bármilyen környezetben garantáljuk az első osztályú felhasználói élményt.

Rugalmas csatlakozási lehetőséget

A videokonferencia felhőszolgáltatók folyamatosan fejlődnek és versenyeznek egymással. A tárgyalótermi rendszereknek elég rugalmasnak kell lenniük ahhoz, hogy képesek legyenek csatlakozni a különböző szolgáltatásokhoz. A Sinaptive olyan megoldást biztosít, amely kompromisszumoktól mentes élményt ad szinte bármilyen felhőszolgáltatáshoz; mint pl. az egy érintéses csatlakozás, vagy a prémium audio és video minőség.

Segítségre van szükség a tervezésben és kivitelezésben?

Nem hagyunk egyedül. Vedd igénybe díjmentes konzultációs szolgáltatásunkat, így biztos lehetsz benne, hogy a kollégákat a megfelelő eszközök várják vissza az irodába, amit örömmel használnak.

JELENTKEZEM AZ INGYENES KONZULTÁCIÓRA

Olvasd el kapcsolódó cikkünket!

Itt az ideje, hogy új szintre emeld az irodai kommunikációt

Élményszerű együttműködés, exkluzív környezetben

A hibrid működés egyik alapkérdése: kiszolgálja az irodánk a távmunkával keletkezett belső és külső igényeket? A zavartalan kommunikációhoz, a hatékony együttműködéshez az emberi és szoftveres oldal mellett digitális irodai eszközökkel is fel kell vérteznünk vállalkozásunkat.

Egyszerűség – mindenekelőtt

Professzionális videokonferencia – Egyszerű üzemeltetni és egyszerű használni, miközben teljes körű funkcionalitást biztosít. Mindegy, hogy egyetlen vagy akár több száz iroda, a Sinaptive segítségével azonnal hadrendbe állíthatóak a rendszerek, mindezt minimális kábelezéssel.

Teljesítmény, ami gyönyörködtet

A kisebb irodák és tárgyalók felszerelése egyedi kihívásokkal jár, és mi segítünk ezeket zökkenőmentesen megoldani. A kamerának elég okosnak kell lennie ahhoz, hogy mindig csak a jelen lévőket mutassa a teremben. A mikrofonoknak intelligens módon ki kell tudni szűrni a zavaró háttérzajokat, miközben a beszéd mindvégig érthető marad. A megoldásainkkal bármilyen környezetben garantáljuk az első osztályú felhasználói élményt.

Rugalmas csatlakozási lehetőséget

A videokonferencia felhőszolgáltatók folyamatosan fejlődnek és versenyeznek egymással. A tárgyalótermi rendszereknek elég rugalmasnak kell lenniük ahhoz, hogy képesek legyenek csatlakozni a különböző szolgáltatásokhoz. A Sinaptive olyan megoldást biztosít, amely kompromisszumoktól mentes élményt ad szinte bármilyen felhőszolgáltatáshoz; mint pl. az egy érintéses csatlakozás, vagy a prémium audio és video minőség.

Segítségre van szükség a tervezésben és kivitelezésben?

Nem hagyunk egyedül. Vedd igénybe díjmentes konzultációs szolgáltatásunkat, így biztos lehetsz benne, hogy a kollégákat a megfelelő eszközök várják vissza az irodába, amit örömmel használnak.

JELENTKEZEM A KONZULTÁCIÓRA

TANÁCSADÁS & KAPCSOLAT

TANÁCSADÁS & KAPCSOLAT

SPECIÁLIS SZAKÉRTŐI SZOLGÁLTATÁSAINK, TANÁCSADÁS

  • Díjmentes adatvagyon elemzés és szoftver-hardver leltár

  • 20 perces díjmentes tanácsadás és konzultáció az oldalon található megoldásokról

  • Díjmentes tesztidőszak és bevezetésben segítségnyújtás – Folyamatosan

  • Tárgyaló és hibridiroda showroom bemutató lehetősége konzultációt követően – Folyamatosan

SPECIÁLIS SZAKÉRTŐI SZOLGÁLTATÁSAINK, TANÁCSADÁS

  • Díjmentes adatvagyon elemzés és szoftver-hardver leltár

  • 20 perces díjmentes tanácsadás és konzultáció az oldalon található megoldásokról

  • Díjmentes tesztidőszak és bevezetésben segítségnyújtás – Folyamatosan

  • Tárgyaló és hibridiroda showroom bemutató lehetősége konzultációt követően – Folyamatosan

Vedd fel velünk a kapcsolatot az űrlap kitöltésével!

Mi történik az űrlap elküldése után?

A kapcsolati űrlap kitöltését követően, kollégáink 2 munkanapon belül felveszik Veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken – elsődlegesen telefonon -, és felmérik az igényeidet.

Ezt követően szakértőink elmondják a lehetséges megoldásokat, és a részletek pontos megismerése érdekében időpontot egyeztetnek online konzultációra.

Mi történik az űrlap elküldése után?

A kapcsolati űrlap kitöltését követően, kollégáink 2 munkanapon belül felveszik Veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken – elsődlegesen telefonon -, és felmérik az igényeidet.

Ezt követően szakértőink elmondják a lehetséges megoldásokat, és a részletek pontos megismerése érdekében időpontot egyeztetnek online konzultációra.

AMIBEN SEGÍTENI TUDUNK

  • Professzionális kommunikációs megoldások
  • Videokonferencia rendszerek kiépítése, támogatása, üzemeltetése

  • On-premise, Cloud, és hibrid megoldások

  • Üzleti kijelzők / digital signage megoldások

  • Érintőpaneles kijelzők

  • Kollaborációs terek kialakítása

  • Személyes és vállalati audiomegoldások

  • Tárgyalótermi vezérlőrendszerek kiépítése

  • Oktatás és workshop

  • Felhő alapú bevezetések
  • NB / PC üzemeltetés

  • Szerver üzemeltetés

  • Adatbiztonsági szolgáltatás

  • Microsoft 365 bevezetés és üzemeltetés

  • Mentési rendszer kialakítás

  • Végpontvédelem bevezetés

  • Biztonsági audit készítés

  • Szoftver audit készítés

  • Telephelyek összekötése audió/vizuális eszközökkel

  • Online munkatér kialakítás

  • Felhő alapú működés bevezetése

  • Konferenciaterem kialakítás
  • Akár 0/24-es üzemeltetés

  • Help Desk szolgáltatás

  • Szaktanácsadás

  • Projektvezetés
  • GDPR megfelelősség

A HIBRIDIRODA.HU PRÉMIUM MEGOLDÁSAIT SZÁLLÍTJA:

A hibridiroda.hu látogatójaként megtapasztalhatod a modern munkakörnyezet élményét és a jövő irodai életét. Ügyfelünkként pedig az Infosector Kft. és a Sinaptive Kft. piacvezető informatikai, irodai és innovációs megoldásait biztosítjuk Neked és cégednek. Egy helyről, közös támogatással, teljes körű kiszolgálással, ahol csak akarod.

A HIBRIDIRODA.HU PRÉMIUM MEGOLDÁSAIT SZÁLLÍTJA: